سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت شیشه سکوریت,قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

طراحی سایت تخصصی

    نظر

طراحی سایت حرفه ای تخصصی

امروزه ورود به عرصه تجارت الکترونیک جزء لاینفک هر کسب و کاری است. اولین قدم در این راستا طراحی سایت حرفه ای تخصصی می باشد. با جستجویی در اینترنت و نگاهی به تبلیغات با خیل عظیم ادعاها با تعرفه­ های بسیار متفاوتی روبه ­رو می­ شوید که شما را در انتخاب نوع خدمات و صرف هزینه سردرگم می کند. بنابراین دانستن نکات زیر قطعا شما را برای اجرای هرچه بهتر طراحی سایت تخصصیحرفه ای تخصصی یاری می نماید.

طراحی سایت به صورت داینامیک، واکنش گرا و حتی با گرافیک زیبا و مناسب از ویژگی­ های بدیهی هر سایت است و مزیت خاصی محسوب نمی شود بنابراین شما نمی توانید تنها براساس این موارد برچسب حرفه ای بودن بزنید.

عنوان طراحی سایت حرفه ای تخصصی علاوه بر موارد بالا که سایت های معمولی هم از آن بهره مند هستند فاکتورهای ویژه دیگری را می طلبد.

 

 

 

بخشی از مهم ترین  فاکتورهای طراحی سایت حرفه ای تخصصی عبارتند از:

  • طراحی سایت با تحلیل و بررسی دقیق  نیاز کارفرما.
  • طراحی وب سایت با ملاحظات امنیتی بالا و پیشگیری از هک شدن سایت، که در گرو استفاده از سرورهای قدرتمند و به روز است.
  • سرعت بارگذاری مناسب وب سایت.
  • بهره گیری از کنترل پنل حرفه ای در مدیریت سایت.
  • در نظر گرفتن ملاحظات رتبه بندی گوگل و سئو سایت.

 

و داشتن یک پشتیبانی قدرتمند، پیداست روند طراحی سایت با بارگذاری سایت پایان نمی پذیرد و شرکت طراح باید، امر پشتیبانی فنی سایت را تضمین کند. در این مقاله کوتاه و  شرح مختصر ویژگی های یک پروژ حرفه ای برآنیم تا دید بازتری نسبت به یک وب سایت حرفه ای بیابید و به سمت انواع تبلیغات ارزان و بی کیفیت  سوق پیدا نکنید. طراحی سایت تخصصی است که افت شاخص های کیفی در آن، تنها باعث تحمیل هزینه های اضافی به کسب و کار شما می گردد.

ما در شرکت فراکارانت با قریب به دو دهه تجربه و بهره گیری از کارشناسان متخصص آماده ارائه خدمات حرفه ای هستیم و با پشتیبانی قوی  حتی پس از اتمام پروژه در کنار شما خواهیم بود. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران ما