سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت شیشه سکوریت,قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

طراحی سایت ارزان

    نظر

 

طراحی وب سایت ارزان

 

طراحی سایت ارزان با امکان راه اندازی سریع

  • قیمت بسیار مناسب به همراه دامنه و هاست 500 مگابایت رایگان یکساله
  • تحویل سریع (زمان تحویل دو روز کاری)
  • وب سایت داینامیک با امکان مدیریت صفحات وب سایت
  • ورود بیست صفحه اطلاعات اولیه سایت به صورت رایگان
  • صدها نمونه کار فعال مشتریان قبلی
  • قالب های متنوع و زیبا با قابلیت ریسپانسیو جهت نمایش صحیح وب سایت در موبایل و تبلت
  • دسترسی به آموزش های ویدیویی به زبان فارسی
  • پشتیبانی آنلاین در خصوص مشکلات و پرسش های احتمالی
امکانات بسته آماده طراحی وب سایت ارزان 

دامنه و هاست رایگان

قیمت بسیار مناسب به همراه دامنه و هاست رایگان

هزینه راه اندازی وب سایت با توجه به هزینه های رایج بسیار مقرون به صرفه بوده و به شما این امکان را میدهد تا در زمانی کوتاه وب سایت خود را راه اندازی کنید. بر روی تمامی بسته ها دامنه با پسوند IR به همراه هاست 500 مگابایت به صورت یکساله رایگان عرضه میشود. دامنه به نام مالک سایت ثبت شده و کنترل پانل دامنه و هاست به صورت مستقیم در اختیار وی قرار میگیرد. طراحی سایت ارزان را با ما تجربه کنید.

مشاهده امکانات و هزینه بسته ها

ورود اطلاعات رایگان

ورود اطلاعات صفحات سایت به صورت رایگان و عدم محدودیت ایجاد صفحات

بر روی تمامی بسته ها تا بیست مورد ورود اطلاعات اولیه سایت بر اساس اطلاعات ارسالی به صورت رایگان توسط آرمان وب انجام میشود. پس از تحویل سایت و پنل مدیریت مدیر سایت با استفاده از پانل کاربری سایت به راحتی امکان ایجاد و مدیریت صفحات سایت را خواهد داشت.

نمونه کار طراحی سایت

صدها نمونه کار انجام شده وب سایت فعال

در طول مدت فعالیت آرمان وب این افتخار نصیب ما شده تا وب سایت بسیاری از مجموعه ها و همچنین شرکت و اشخاص را در زمینه های گوناگون راه اندازی و اجرا نماییم.

مشاهده نمونه کار طراحی وب سایت

قالب ریسپانسیو

قالب های متنوع و زیبا با امکان نمایش صحیح نسخه موبایل و تبلت

امکان انتخاب قالب ظاهری وب سایت از بین قالب های موجود با توجه به سلیقه کاربر مهیاست. تمامی قالب ها بر روی تمامی مرورگرهای رایج و همچنین موبایل و تبلت بهینه شده و در بهترین حالت و سریعترین زمان ممکن لود میشوند.

مشاهده قالب ها

سئو وب سایت

بهینه سازی رتبه سایت در گوگل (خدمات سئو)

امکان تنظیم کلمات کلیدی و توضیحات در گوگل در تمامی بسته ها به صورت پیشفرض موجود است اما برای کسب نتیجه مناسب استفاده از بسته های تجاری (غیر رایگان) سئو پیشنهاد میشود. دقت داشته باشید پس از اعمال تنظیمات سئو مدیر سایت با توجه به آموزش های ارائه شده توسط آرمان وب بایستی به صورت مرتب حداقل دو تا سه مطلب جدید تحت عنوان آخرین اخبار و یا مطالب خواندنی بر روی سایت خود منتشر نمایید تا در هر هفته مراجعه ربات گوگل سایت مپ وب سایت تغییر کرده باشد و از نظر گوگل سایت مرده فرض نشود.

مشاهده رتبه برخی کاربران سایت در گوگل

آموزش ویدویی فارسی

آموزش های ویدئویی آنلاین به زبان فارسی برای روش کار با بخش مدیریت سایت

با استفاده از آموزش های کامل و جامع به زبان فارسی مدیر سایت قادر خواهد بود بدون نیاز به داشتن اطلاعات در مورد نرم افزارهای طراحی سایت با ورود به بخش مدیریت سایت از طریق هر کامپیوتر متصل به اینترنت بدون نیاز به نرم افزار خاص نسبت به ایجاد تغییرات و یا اضافه کردن اطلاعات در سایت خود اقدام نماید.

مشاهده دمو آموزش های ویدئویی

پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی آنلاین

در صورت بروز هر گونه مشکل در حین کار با بخش مدیریت سایت و یا کنترل پانل هاست این امکان مهیاست تا در هر ساعت از شبانه روز و حتی ایام تعطیل از طریق بخش پشتیبانی سایت با ما در تماس باشید.

دسترسی به بخش پشتیبانی سایت

راه اندازی سریع سایت

آماده سازی سریع وب سایت

دامنه و هاست وب سایت بیست و چهار ساعت بعد از سفارش بسته فعال و ایمیل های وب سایت نیز در دسترس خواهند بود. زمان لازم برای نصب قالب و ایجاد صفحات و ورود اطلاعات بر اساس اطلاعات ارسالی کارفرما دو روز کاری خواهد بود.

آرشیو تصاویر باکیفیت

آرشیو عکس طبقه بندی شده با بیش از ده هزار تصویر با کیفیت بالا

با امکان دسترسی به بخش گالری تصاویر وب سایت شما به تصاویری زیبا و با کیفیت بالا دسترسی دارید.

توضیحات بیشتر ...

   

 

مراحل طراحی وب سایت

مراحل راه اندازی وب سایتقدم اول - با توجه به نیاز خود یکی از بسته های راه اندازی وب سایت را انتخاب نمایید. بر روی تمامی بسته ها یک دامنه با پسوند IR به همراه هاست 500 مگابایت به مدت یکسال رایگان عرضه میشود. در صورت تمایل به استفاده از دامنه با پسوند com  (به هزینه بسته انتخابی اضافه میشود. مشاهده جدول امکانات بسته ها

قدم دوم - از بین قالب های موجود قالب مورد نظر را برای وب سایت انتخاب نمایید. تمامی تصاویر ، منوها و مطالب موجود در دمو قالب ها با استفاده از آموزش های ویدئویی به زبان فارسی قابل تغییر هستند. مشاهده قالب ها

قدم سوم - با استفاده از فرم تکمیل طراحی بسته مورد نظر را خریداری نمایید. وب سایت شما با توجه به قالب و دامنه انتخابی پس از 24 ساعت آنلاین خواهد بود و اطلاعات دسترسی به پانل مدیریت به همراه لینک آموزش های ویدئویی برای شما ارسال خواهد شد. در صورتی که مایل به ورود اطلاعات اولیه از جانب ما هستید این زمان به دو روز کاری تغییر خواهد کرد.

توضیحات تکمیلی

  • در تمامی بسته ها تا بیست مورد ورود اطلاعات اولیه سایت رایگان انجام میشود. پس از تحویل وب سایت نیز تغییر اطلاعات و یا ایجاد صفحات جدید از طریق بخش مدیریت سایت برای کارفرما مهیا خواهد بود.
    تمامی آموزش ها به صورت ویدئویی آنلاین و به زبان فارسی در اختیار کارفرما قرار خواهد گرفت. روش ارسال مطالب و تصاویر وب سایت
  • در صورت بروز هر گونه مشکل و یا ابهام در روش کار با بخش مدیریت سایت پرسش خود را از طریق بخش پشتیبانی آنلاین مطرح و پاسخ را دریافت خواهید کرد.